Translate

donderdag 10 oktober 2013

Het is echt herfstweer.

Goedemorgen,
Het regent, het regent, maar dat houdt onze creativiteit niet tegen.
Er komen een heleboel nieuwe patronen binnen in onze boutique. Kijk maar even op www.broderieaufildutemps.fr en www.naaldendraad.com
Het festival "De fil en fetes" in Kutzenhousen , DE bijeenkomst voor de borduurliefhebster en voor degene die de creativiteit hieromheen kan waarderen, begint op 25 oktober.. Benieuwd wat dit voor festival is? Kijk maar even op de site www.maison-rurale.fr
Ik heb de nieuwste créaties van Evelyne Begey gezien... onder anderen een geweldige kerstboom .
Zoals sommigen al weten, Evelyne creëert elk jaar een kerstboom en deze bomen zijn werkelijk geweldig...
Maar ja, ik mag niets verklappen want de traditie is dat deze in Kutzenhousen gepresenteerd wordt.
Sabine en Jozé zullen ook hun plaats hebben met ons in Kutzenhousen en wel in het museum!. Sabine zal UB - design en Jan Houtman tentoonstellen met nog een heleboel andere gezellige spulletjes. Jozé zal de naaldenboekjes, die zij zelf gecreëerd heeft, presenteren en een demonstratie sieraden borduren geven.
Ik verheug me er op. Zoals de dochter van Sabine ons noemt, Kwik Kwek en Kwak zullen 10 dagen creatief samen bezig zijn.......
Nu moet ik opschieten want er staan veel "doe"dingen op mijn programma vandaag.
Heel fijne dag aan iedereen en tot schrijfs,
Paula


Geen opmerkingen: