Translate

dinsdag 25 juni 2013

Ik heb toch zo' n zin in........''.

Bonjour ,

Ik heb toch zo ' n zin in ......lekker te gaan zitten en te borduren.
Op dit moment gaat dat dus niet want er zijn van die " moet" dingen die ik niet kan laten liggen.
Morgen begint de uitverkoop in Straatsburg. Bij ons in de winkel dus ook, maar wij verkopen echt niets wat in de uitverkoop ligt. De klanten kijken er niet eens naar. Waarom? ...... De borduursters zijn meestal in deze periode alweer op zoek naar iets nieuws dus.
Het nieuwe boek van Ulrike Blotzheim van UB- design komt eraan. Het heet " Sommerzauber" Een kop thee met dit boek op m'n schoot lijkt mij ook heerlijk, maar kom, even doorzetten met m'n "moet" dingen en dan........
Ik zal even Sabine bellen voor enkele foto's, dan weet ik zeker dat jullie ook zo'n zin krijgen in..........
klik Hier om dit mooie boek te bekijken,maar je kunt je natuurlijk ook lekker maken met de foto's

 

        
het is weer gelukt met de foto's.

Tot gauw
Paula
hier

Geen opmerkingen: